Voor 15:00 besteld, morgen GRATIS bezorgd!

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan ons door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht snel op te lossen.

Stuur uw klacht per email naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of
zie onze contactpagina voor al onze contactgegevens

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij proberen uw klacht nog dezelfde dag te beantwoorden en op te lossen, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst krijgt u van ons antwoord. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).